wtorek, 13 listopada 2012

Witajcie!

  Od zawsze szalałam na punkcie Świąt, ale odkąd zostałam mamą małego Tymonka jest ze mną jeszcze gorzej. Chcę żeby każde Święta mojego małego synka były tak magiczne jak jest to tylko możliwe, i mimo, że on jeszcze nie jest w stanie zrozumieć co to Święta pewnie będzie czuł w swoim malutkim serduszku, że jest to szczególny czas. 
  Jestem pewna, że wiele osób zgodzi się ze mną, że nie ma prawdziwych Świat Bożego Narodzenia bez tego wspaniałego czasu przygotowań świątecznych, tworzenia ozdób i ręcznie robionych prezentów, pisania listów do Mikołaja, zakupów, ozdabiania domu, pieczenia pierniczków, wybierania choinki a nawet porządków świątecznych.
  Obecnie w internecie, gazetach i książkach można znaleźć setki pomysłów na wzbogacenie Świąt ręcznie robionymi ozdobami i prezentami, jednak czasami trzeba poświęcić trochę czasu, żeby znaleźć te warte wykonania, sprawdzone. Nie każdy ma czas lub ochotę, żeby przeglądać dziesiątki stron internetowych, przeczytać kilka książek, lub kupować setki gazet, żeby wykorzystać pojedyncze pomysły.
  Dlatego postanowiłam zebrać jak najwięcej propozycji w jednym miejscu, żeby ułatwić dodanie szczypty magii temu, jakże już cudownemu, okresowi w roku.

  Zapraszam więc do obserwowania Świątecznego bloga Homemade Christmas. Mam nadzieję, że go polubicie i znajdziecie tu wiele inspiracji.

Kasia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz